en kärleksförklaring?!


jag har en vän som betyder mer för mig än någon annan. trots att vi är olika som natt och dag kompletterar vi varandra och, framför allt - förstår varandra. det har funnits perioder då vi av olika anledningar inte umgåtts lika frekvent, dock har vi alltid hitta tillbaka till varann. om det är någon person jag kommer att kämpa för att ha kvar vid min sida resten av livet så är det hon. jag beundrar henne på de flesta sätt, dels som den underbara vän och person hon är, dels som mamma och förebild då jag har mkt att lära av hennes erfarenheter och livssituation.


jag hoppas att du vet att jag älskar dig min charlotte. du är en på miljonen, och ingen kommer nånsin att kunna ersätta dig. vad du än tar dig för här i livet kommer jag alltid att stå bakom dig, stötta dig och tycka lika mkt om dig.

 

charlett
 
min vackra vän charlett



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0